U prodavnicama, supermarketima i apotekama širom sveta su se pojavili prozirni ekrani kao jednostavan, ali efikasan štit protiv koronavirusnih infekcija. Za proizvođače pleksiglasa posao nikada nije bio bolji - ali niko ne slavi. Ovo je najprometnije vreme u proizvodnji pleksiglasa, jer zahtevi stižu brže nego što lanac snabdevanja može da podnese. "Imamo beskrajan posao, ali razlog je veoma tužan, pa ne možemo biti euforični zbog toga," kažu proizvodjači.

Akrilne (pleksiglas) Covid barijere

Potražnja za „čuvarima od kijanja“ je porasla dok se kompanije trude da zaštite zaposlene od smrtonosnog virusa koji se prenosi kapljicama iz usta ili nosa zaražene osobe, dovodeći u rizik one kojima posao ne dozvoljava da drže preporučenu udaljenost od dva metra.

„Razumno je to učiniti ako se ne može izbeći bliski kontakt“, kažu proizvodjači. U razmaku od samo nekoliko nedelja, kupci su se navikli na prizor barijera od pleksiglasa koji ih odvajaju od blagajnika u prehrambenim prodavnicama i među retkim trgovcima koji ostaju otvoreni. I drugde, lanci supermarketa odlučuju se za relativno pristupačne i jednostavne za instaliranje barijere. Kasirke u bakalnicama rade iza paravana.

pleksiglas | akril

Pogledajte naše Covid barijere

Iako se pleksiglas često koristi kao skraćenica za bilo koju akrilnu tablu, ističemo da je visokokvalitetni pleksiglas (napisan s jednim s) s kojim uglavnom radi registrovani zaštitni znak. I trgovac pleksiglasa na veliko je upozorio da se isporuke sirovina zaustavljaju jer virus remeti globalne proizvodne linije, a mnoge fabrike smanjuju ili otpuštaju radnike. Očekuje se da će procvat prodaje u supermarketima i apotekama biti kratkotrajan.

Očekuje se da potražnja za pleksiglasom u prodavnicama hrane padne i predviđa da će mnogi na kraju ukloniti barijere. Ali, pleksiglas postaje stalan u apotekama i na recepcijama i u ordinacijama lekara. Mušterije kažu da se osećaju prijatnije radeći iza plastične zaštite dok besni pandemija. "Osjećamo se mnogo sigurnije sa zaštitnim barijerama. Oni takođe štite naše klijente u slučaju da smo sami bili zaraženi bez pokazivanja simptoma", kaže ona. „Kupci su nam zapravo rekli da im se sviđaju i predložili su da ih trajno zadržimo.“